Över dig, över dig

ÅÅHHHHHHHHHH, förlåt. Jag är uppriktigt ledsen över min förfärliga uppdatering. Men denna gången har verkligen min lust inte funnits där, och jag har inte haft ta bilder and so on. Vi tog inte ens mycket bilder i Barcelona.. Men Barcelona var i alla fall härligt, och att träffa Teo igen var härligt, att få komplimanger att jag var brun var härligt osvosv. Kommer inte att ha tid att berätta hälften av min tid jag varit ifrån bloggen, för jag måste sova. Men jag kan ju ta det allra närmaste. I fredags åkte jag in till Myse-Elin och vi spelade fotboll på lagavallen och sen gick vi, plus Mattias och Micke hem till Mattias och där var vi väl till runt halv tre. Sen cyklade vi hem och somnade efter många godnatt, haha. Dagen efter vaknade vi, åt frukost och sen solade. Efter det stack vi till Maxi för att köpa frukt och bär, och med det inhandlat satt vi oss i gräset i Brunnsparken och bara snackade, sedan vidare till att köpa nagellack. Sen cyklade vi till Elin igen och fixade mina naglar, jag tog bussen hem vid sju. Sen typ vid halv elva åkte jag in till Lundvall och vi cyklade till Simon, som hade fest. Och det var väl helt ok, hehe, och sen sov jag hos Tedde. Dagen efter åkte jag hem rätt tidigt pga match. (OBSERVERA ATT JAG EJ DRACK PÅ FESTEN) Matchen gick kuk, och var tvungen att säga att jag inte kunde spela mer för att jag hade ont.. 
 
Sen igår efter rehabträningen bredvid laget så åkte jag till Teo, och sov där. Det var mysigt som vanligt, men dessvärre behövde jag ödsla typ 30 min åt plugg.. Men fick lite fotmassage och då blir ju livet bra igen MVH kungen. 
 
Har fått reda på lite nationella med; A på svenska, A på delpprov A och B i eng, C rättas imorgon, C på labbskrivandet i kemin. Hitills känns det bra. Men jag är så jävla orolig över matten asså.. Hatar matte!
 
MÅSTE SOVA, loveio, och förlåt för min passivhet.
 
Vi hörs.