BIG FAV

Äntligen hemma! Idag har jag varit med Nean, och först spelade vi lite fotboll och sen skulle vi till dom, så då passade vi på att fora lite. Eller allra först kom hon hit och då dansade vi hehe, standard. Direkt efter jag hade packat upp fick jag packa igen, imon är det Smålandssamling på visingsö! Ska bli himla kul, men det betyder att jag sover nu, och ej kan blogga mer. Ni får lite bilder på mig och absoluta favoriten och bilderna på bara mig får ni en annan dag!

Och nu till min andra favvis, han åker hem på måndag, kanske mindre kul för han, but som jag längtar!! Saknar honom BIG time. Lilla Teddis, kom hem nu, Ebba misses you♥ Haha, lol, låter som han är död typ, vilket han lyckligtsvis inte är, men nu efter typ 2,5 veckor är det faktiskt ok att sakna honom, hur eftrerbliven han än är<3333
bäst är han
 
 
???

Kan du inte låta den snygge ( Ella Heed ) blogga lite??