Beach

¡Buenos dias! Igår bloggade jag icke, vilket jag blev påmind av av mikkeflow, så här mina älskade läsare. Ska ni få ett blogginlägg!

Dagen igår började med frukost på "vårt café", sedan började vi shoppa, jag köpte en kofta och två långarmade typ magtröjor samt en sjal! Kläderna köpte jag på Brandy Melville som har stört snygga kläder. Har en t-shirt därifrån som jag fick ifrån pappa, som han köpte i Stockholm, så hittade jag den i ett skyltfönster här, naaaajs. Sen när vi kom hem till hotellet så solade vi lite på soldäcket, och stackars Ebba fick göra det i en långarmad. Men det kan jag ta! Lateeeer, så gjorde vi oss i ordning och gick ut och åt på Hard Rock Café, seriöst godaste burgaren jag ätit! Sen gick vi längs la rambla och bara kollade läget, sen gick till vi en katedral mamma ville se, kollade på den i ungefär 1 minut och sen gick vi hem.

Idag så började vi dagen med frukost på samma ställe, sen gick vi och köpte hilfiger jackan (!!) som jag har velat ha ett bra dag! Kännndees woho. Nu ska vi till stranden för lite solning och bokläsning och om mamma får bestämma; en promenad!
Nu måste jag dra. Puss!