And I need you

Helo el blogo. Dagen igår, >>fantastic<<, bestod av vattengympa, massage 50 min, Functional moves(INTE core) och yoga. Massagen var, som gången innan, underbar och styrkepasset (FM) var riktigt jobbigt och ledaren var helt speedad och allt. MEn väldigt duktig odck lite läskig. Men det lönade sig, träningsverken har verkligen gjort sig påmind idag. Gud vad jag måste börja träna mer, all kondition jag byggde upp är ju helt gone nu. Kanske får ge mig ut på en springrunda imon.. I alla fall! Yogan, hahahaha, som en trogen fotbollsspelare i några år kan jag säga att det inte var min grej. Visst var det ganska svårt men vigheten finns ju verkligen inte där i mitt fall. Men jag gjorde mitt bästa! Maten var också god, som mat oftast är<3 #bigLOVE
Och också, översovningen med Nunnz var också kul XD enda negativa var att vi glömde att ta upp de vi skulle talka om, ojdah ;-)
Sammanfattat en, eller aa två, väldigt bra dygn. (Dock gick träningen skiiit i tisdags!!!)