Dom har visat upp sin makt, gjort det klart och tydligt att, dom skiter fullständigt i oss

Är helt F Ö S T Ö R D. Och då syftar jag inte psykist någonstans. Jag är bara så jävla trött och tung i huvudet. Vet inte ens varför? Denna veckan har bestått av minimalt plugg och oaktivitet på lektionerna. Ska lägga min snart, ska nog börja kolla på Prisom Break, både Nea och Teo tjatar på mig, eller nä, inte tjatar, men uppmuntrar, det är tydligen grymt. Så hoppas att det är värt det. Eller så blir det att jag somnar klockan elva en fredagskväll, kan hända det med. Låter faktiskt ganska lockande. 
 
Idag har det varit en bra dag?!? Har skrattat ganska mycket med min klass?!?! Hahah, kul. Sen bakade jag och Nea Masterchef-nivå kladdmuffins på Hk:n med. Sista passet var idrott och hur förbannad det än gör mig kan jag ju passa på att nämna att jag var tvungen att stiga av. Det suger, ursäkta kommande språk, rövhålsfittkuk. Inte kanske just att det är idrotten jag måste stå över, utan för ATT JAG MÅSTE STÅ ÖVER IDROTTEN. Fattar ni? Att vara skadad är trist och styrketräning hatar jag, så det blir inget med det tyvärr. Är otroligt lat denna tid på året. Men vad gör det? Mycket egentligen, men pallar inte bry mig. Framförallt inte ikväll, ikväll är jag lite fuck life. ÄR SÅ TRÖTT.
 
Varit och kollat innebandy också, i första period var det ''uppvisning'' av ''verksamheten''. Så då fick alla lag gå ut i matchställ och visa upp sig haha. Matchen var rolig men innebandy är rätt tråkigt att kolla på, ganska drygt. Imon halv två är det innebandy igen, f16 spelar mot 99orna. Och varken jag eller Hanna KAN vara med så vi ska heja på läktaren.
Ett styck klippt hår. 
Tog lite bilder idag, innan jag stack till stan. Men kan verkligen inte bestämma mig för om dom är snygga eller väldigt åt de motsatta hållet, hhhmmmm. Men hahaha ni fick ju se bilden på mig i förra inlägget och den är riktigt ful så yolo :-)
Bilderna är raderade. XD
Har förövrigt bytt täcke, inte påslakan utan själva täcket, så sover nog lika a princess inatt. 
 
Minou Bergström

Då kan man ju fråga sig varför du är så jävla snygg :-P

Svar: Ska du säga eyey ;-)
ebbaalouise