I live you, I really live you

Hej bloggisen. Cupen idag; första matchen går kanon, vinst med 3-0, varav jag gör ett mål, matchen efter är det vinst med samma siffor. Tredje matchen gick sämre och slutade 1-0 oss. Vi, som vinnare i gruppen, möter de som kommit fyra, och vi SKA ta den matchen. Lätt. MEN, vi förlorar och åker ut i kvarten. Matchen slutade 2-1 till dem andra. Jävligt tråkigt då vi egentligen var fruktansvärt mycket bättre!! Pinsamt. Annars var dagen bra. :)

Jag kom hem runt halv fem fem och sen dess har jag bara legat i sängen, helt slut. Imon vaknar jag ensam, jippie.. MEN, min första sovmorgon på tre dagar så det uppskattas i alla fall. Hahaha, nervös Ebbabby. 

Greklandbild tagen av Nea, redigerad av mig

Bildkälla: http://raenicole.tumblr.com/, bästa tumblr'n genom tiderna.