And at som point, you stop caring bout your self

Haha asså jag har inte en enda bild att lägga upp och detta blogginlägget blir kort och snabbt då jag måste äta om fem minuter typ. Matchsamling snart!
 
Igår han jag inte blogga då jag spenderade typ 3 timmar på sjukhuset, men det var inget fel denna gången haha, skönt. Ska försöka spela idag trots hals och fot! 
 
Ikväll ska jag babysitta och som det ser ut nu har jag lite andra planer med (lol det låter men vad ska man säga när det inte är bestämt lix XD) 
 
Vad har jag mer att säga? Jag MÅSTE ta bilder snart och har ett fotojobb på axlarna som jag inte är riktigt klar med. #fulltupp 
Men nu ska jag äta och packa!

Hadet
Konstig bild men så får det bli! Jag har liksom verkligen inga andra på lager, inte ens på mobilen.
 
Vad har hänt med blogg.se's upplösning???? bilderna blir ju förfan skitsmå, med 1000!!
åååh man får ju damp