Bra dag

Hej bloggis
Bloggar dåligt nu, men är inte så mycket på datorn och såna här inlägg känns rätt B. Idag fick jag äntligen träffa favvotwinsen, åh som jag saknat dom!! Ni skulle sett kramen när jag och Hanna såg varann, min fina!! Jag åkte i alla fall in till stan vid 12 typ och kollade deras match, dom två var super! Sedan stannade vi och kollade a-lagets och frös. Sen åkte vi hem till dom och väntade tills halv sex då jag skulle till bowlinghallen med rif damlaget, och där spelade vi. Gick sudär tills jag fann ett magiskt gult klot, efter jag (och Lovisa) hittat det gick det så himla bra haha! Så bra att nea försökte sno den HAHA
Sen stack vi till charlies och åt, jag satt med EEL och vi cpade som vanligt. Sen hem lite soffmys med mamma, dålig film och mamma sov men haha, och nu sängen. Imorgon är det DAMDAMDAM seriepremiär och tror jag får spela mitt. Tagga! Har mycket plug framöver mig denna vecka men aa #yollloooo

Puss och natti

Och jo haha, jag vet att egobilder är väldigt roliga på såna här bloggar men om jag ska vara 100% ärlig så är inte en enda av mina ca 620 bilder en egobild, jag har tre varav två är samma men olika effekt och dom har jag redan lagt upp. Så förlåt

Hanna gjorde ett gott fotpaket med filtar till mig för jag kände inte mina fötter, hahaha
Har en bild på vilmisen med, men varken jag Vilma eller Hanna vill att folk ska se den bilden så XDDDD