Går inte att infoga bilder :(

Får blogga ifrån blogg.se från mobilen ist för appen.. Varför funkar inte den?? 
Aja i förrgår kom Wilma och Ella hit vid tre tiden och innan hade Linnéa kommithit. Sen kom det lite fler kompisar Hit och den blev mega bra kväll! Sen igår sprang jag och Ella och Wilma en km för att vi inte hann längre,regnet ööööste ner och det blixtrade som fan.. Så jag sprang fem km med pappa på kvällen ist! Nu ska jag springa 1,5 bara för att sträcka ut musklerna, sen ska jag packa färdigt.. Hoppas att Nea kommer hjälper mig.. 
 
Puss
 
Anonym

hörru du ! jag tycker att du ska blogga lite bättre för om du inte visste så läser jag faktiskt din blogg!! men det är upp till dig ;) jag ser din blogg som en intressant blogg så hoppas på att du blogga på bättre! :) // Amon

Anonym

hörru du ! jag tycker att du ska blogga lite bättre för om du inte visste så läser jag faktiskt din blogg!! men det är upp till dig ;) jag ser din blogg som en intressant blogg så hoppas på att du blogga på bättre! :) // Amon